Ukonus
Potwory te są w miarę spokojne. Działają w grupach. Nie atakują wilków chyba że...
1. Wtargniesz na ich terytorium
2. Uderzy im coś do głowy.
Nie nadają się do oswojenia. Mają ostre odnóża którymi z łatwością się przyczepiają do ścian,
i rozrywają mięso. Nie można się z nimi porozumieć.
Moce: Brak
Zastosowanie: Z ich skrzydeł robi się wyjątkowo dobry proszek oślepiający
Ulorosy to spokojne stwory, które pochodzą od smoków. Są szybkie na lądzie,
jak i w powietrzu. Nie zaatakują, chyba że:
1. Zagrozisz ich młodym.
2. Zabijesz jednego z nich.
3. Z powodu swojego honoru.
Do oswojenia nadają się tylko młode.
Da się z nimi porozumieć.
Moce: Ich moce są nie do końca znane, ale jest ich wiele.
Zastosowanie: Brak
Cyberos
Cyberosy zamieszkują góry i inne zacienione miejsca. Żyją w grupach
Szybko się rozmnażają. Są szybie i zwinne. ( gorzej z umysłem )
Atakują bezwzględnie.
Nie nadają się do oswojenia.
Moce: Wysysanie duszy w bardzo bolesny sposób. Gdy cię ugryzie lub zadrapie, w bolesny sposób zamienisz się w jednego z nich.
Zastosowanie: Ich czaszka ma szczególne właściwości lecznicze
Kokotusy żyją w grupach. Można je spotkać na rozlewiskach, mrocznych miejscach i bagnach.
Da się z nimi dogadać.
Nie atakują naszej rasy.
Nie nadają się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak
Lerenat
Leneraty są w pewnym sensie nie śmiertelne. Ich szkielety otacza aura ducha.
Żeby żyć porywają szczeniaki i wysysają z nich dusze.
Nie da się z nimi dogadać.
Atakują tylko szczenięta
Nie nadają się do oswojenia
Moce: Wysysanie duszy, niewidzialność
Zastosowanie: Brak
Huksy to osobniki. Szybko się rozmnażają. Są bardzo szybkie.
Nie da się z nimi dogadać.
Atakują wszystkich, po czym zjadają żywcem
Nie nadają się do oswojenia
Moce: teleportacja
Zastosowanie: Ich rogi zawierają silną truciznę, którą można wykorzystać
Osobniki te żyją i w grupach, i w samotności.
Nie atakują nikogo.
Rozumieją nasz język, ale oni sami nie mówią.
Do oswojenia nadają się tylko młode.
Moce: Mogą zostać przyzwane przez właściciela, szybkość
Zastosowanie: nadają się do wojny, ich mięso jest bardzo dobre, skóra nadaje się na zbroję, a ich rogi
mają bardzo duże właściwiości lecznicze.
Czarnodusze żyją w grupach. Bardzo trudno je znaleźć, a co dopiero złapać. Są to na wpół demony, a połowicznie czyste dusze.
Nie atakują.
Nie da się z nimi dogadać.
Nadają się do oswojenia
Moce: znikanie, niewidzialność
Zastosowanie: nadają się do wojny
Ifony to samotniki, jak i stworzenia żyjące w grupie. Są płochliwe
Nie atakują
Da się dogadać tylko z niektórymi osobnikami
Nadają się do oswojenia
Moce: Kontrolowanie natury
Zastosowanie: Z ich części ciała można zrobić odtrutki, trucizny oraz inne rzeczy. Nadają się do wojny
Belemin
Belemin żyje w grupach jak i w samotności.
Atakują bezwzględnie
Da się z nimi dogadać
Nie nadają się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak
Arakoi
Arakoi to stwór, który żyje w grupach. Jest ślepy, ale ma doskonały węch i słuch. Jego kolce są trujące. Zabija wstrzykując zębami do ciała truciznę, przez którą umierasz długo i w męczarniach.
Atakuje tylko jeśli go wkurzysz
Nie da się z nim porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Z jego kolców można zebrać truciznę
Hakonda
Hakonda żyje w samotności. Jest rzadko spotykana, ale niebezpieczna. Nie ma oczu, ale
za to doskonały słuch i węch. Ma mocne kopyta, jest bardzo szybka ( zwykły wilk przed nią nie ucieknie ) Ostre kły, oraz przednie ręce, które są ostre jak kosa.
Atakuje bezwzględnie
Nie da się z nią porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Nieśmiertelność
Zastosowanie: Jej " ręce" są używane jako broń
Guard
Guard jest ogromny, i żyje w stadach. Chętnie pomaga. Jego długi i silny ogon potrafi zabić ponad 2000 żołnierzy.
Przyjaźnie nastawiony
Nie da się z nim porozumieć
Nadaje się do oswojenia
Moce: Nieśmiertelność.
Zastosowanie: Jest często stosowany w walkach. Można go przywołać
Hiporen
Żyje on w stadach, Ogólnie budzi postrach samym swoim wyglądem. jest powolny, ale łatwo
wtapia się w otoczenie czekając na swoje ofiary. Pożera wszystko co napotyka, i jest żywe
Atakuje wszystko co żywe
Nie da się z nim porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: jego głowa może służyć jako schronienie ( oczywiście jak jest nie żywy )
Jego mięso jest bardzo dobre, ale trudno go zabić
Honkon
Żyje w stadach. Między " ośmiorniczym " nosem jest kolec, którym wstrzykuje ofiarze środek paraliżujący. Jest szybki i ma mocne kopyta
Atakuje tylko tego, kto go rozzłości
Da się z nim porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak
Hiroktyda
Hiroktyda to tak właściwie cień. Bardzo tajemnicze, honorowe, i płochliwe stworzenie.
Nie atakuje
Nie da się z nią porozumieć
Nadaje się do oswojenia ( trudno ją złapać i oswoić )
Moce: Rozpływanie się w powietrzu, zmienianie się w cień, teleportacja
Zastosowanie: Brak
Ongea
Ongea to stwór żyjący w stadach. Zjada wszystko, byle by żywe. Żyje w górach i opuszczonych miejscach
Atakuje bezwzględnie
Nie da się z nimi porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak
Xantron
Xantrony to stworzenia żyjące w odosobnieniu. Są bardzo mądre, chociaż mają w sobie rządzę zabijania.
Nie atakują
Da się z nimi porozumieć.
Nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Zwykle uczestniczą w wojnach.
Heryna
Hyreny to nocne smoki. Większość to samice.
Nie atakują
Nie da się z nimi porozumieć
Nadaje się do oswojenia
Moce: Zieje ogniem, wodą, gazem, błyskawicami albo cieniem, teleportacja, niewidzialność
Zastosowanie: Brak
Fokson
Fokson to biały lis o różnej ilości ogonów, w zależności od wieku.
Są tajemnicze, i nienawidzą naszej rasy.
Atakują jak im się chce, zależy od ich humoru
Da się z nimi porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Nie znane.
Zastosowanie: Brak
Hydra
Hydra- wielogłowy potwór z mitologi greckiej.
Nie da się z nimi porozumieć.
Atakuje bezwzględnie
Moce: Zieje ogniem
Zastosowanie: Brak
Nie da się z nimi porozumieć.
Atakuje bezwzględnie
Moce: Zieje ogniem
Zastosowanie: Brak
Peryton
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz