Potwory


Ukonus

Potwory te są w miarę spokojne. Działają w grupach. Nie atakują wilków chyba że...
1. Wtargniesz na ich terytorium
2. Uderzy im coś do głowy.
Nie nadają się do oswojenia. Mają ostre odnóża którymi z łatwością się przyczepiają do ścian, 
i rozrywają mięso. Nie można się z nimi porozumieć. 
Moce: Brak
Zastosowanie: Z ich skrzydeł robi się wyjątkowo dobry proszek oślepiający 


 Uloros
Ulorosy to spokojne stwory, które pochodzą od smoków. Są szybkie na lądzie,
jak i w powietrzu. Nie zaatakują, chyba że:
1. Zagrozisz ich młodym.
2. Zabijesz jednego z nich.
3. Z powodu swojego honoru.
Do oswojenia nadają się tylko młode.
Da się z nimi porozumieć.
Moce: Ich moce są nie do końca znane, ale jest ich wiele.
Zastosowanie: Brak


Cyberos

Cyberosy zamieszkują góry i inne zacienione miejsca. Żyją w grupach
Szybko się rozmnażają. Są szybie i zwinne. ( gorzej z umysłem )
Atakują bezwzględnie. 
Nie nadają się do oswojenia.
Moce: Wysysanie duszy w bardzo bolesny sposób. Gdy cię ugryzie lub zadrapie, w bolesny sposób zamienisz się w jednego z nich. 
Zastosowanie: Ich czaszka ma szczególne właściwości lecznicze 


 Kokotus
Kokotusy żyją w grupach. Można je spotkać na rozlewiskach, mrocznych miejscach i bagnach.
Da się z nimi dogadać.
Nie atakują naszej rasy.
Nie nadają się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak


Lerenat 

Leneraty są w pewnym sensie nie śmiertelne. Ich szkielety otacza aura ducha. 
Żeby żyć porywają szczeniaki i wysysają z nich dusze. 
Nie da się z nimi dogadać.
Atakują tylko szczenięta
Nie nadają się do oswojenia
Moce: Wysysanie duszy, niewidzialność
Zastosowanie: Brak


 Huks 
Huksy to osobniki. Szybko się rozmnażają. Są bardzo szybkie.
Nie da się z nimi dogadać.
Atakują wszystkich, po czym zjadają żywcem
Nie nadają się do oswojenia 
Moce: teleportacja
Zastosowanie: Ich rogi zawierają silną truciznę, którą można wykorzystać 


 Kozonor 
Osobniki te żyją i w grupach, i w samotności. 
Nie atakują nikogo.
Rozumieją nasz język, ale oni sami nie mówią.
Do oswojenia nadają się tylko młode.
Moce: Mogą zostać przyzwane przez właściciela,  szybkość
Zastosowanie: nadają się do wojny,  ich mięso jest bardzo dobre, skóra nadaje się na zbroję, a ich rogi
mają bardzo duże właściwiości lecznicze.


 Czarnodusz

Czarnodusze żyją w grupach. Bardzo trudno je znaleźć, a co dopiero złapać. Są to na wpół demony, a połowicznie czyste dusze.
Nie atakują.
Nie da się z nimi dogadać.
Nadają się do oswojenia
Moce: znikanie, niewidzialność
Zastosowanie: nadają się do wojny

 Ifon

Ifony to samotniki, jak i stworzenia żyjące w grupie. Są płochliwe
Nie atakują
Da się dogadać tylko z niektórymi osobnikami
Nadają się do oswojenia
Moce: Kontrolowanie natury
Zastosowanie: Z ich części ciała można zrobić odtrutki, trucizny oraz inne rzeczy. Nadają się do wojny


Belemin
Belemin żyje w grupach jak i w samotności. 
Atakują bezwzględnie
Da się z nimi dogadać
Nie nadają się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak


Arakoi

Arakoi to stwór, który żyje w grupach. Jest ślepy, ale ma doskonały węch i słuch. Jego kolce są trujące. Zabija wstrzykując zębami do ciała truciznę, przez którą umierasz długo i w męczarniach.
Atakuje tylko jeśli go wkurzysz
Nie da się z nim porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: Z jego kolców można zebrać truciznę

Hakonda

Hakonda żyje w samotności. Jest rzadko spotykana, ale niebezpieczna. Nie ma oczu, ale 
za to doskonały słuch i węch. Ma mocne kopyta, jest bardzo szybka ( zwykły wilk przed nią nie ucieknie ) Ostre kły, oraz przednie ręce, które są ostre jak kosa.
Atakuje bezwzględnie
Nie da się z nią porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Nieśmiertelność
Zastosowanie: Jej " ręce" są używane jako broń

Guard 

Guard jest ogromny, i żyje w stadach. Chętnie pomaga. Jego długi i silny ogon potrafi zabić ponad 2000 żołnierzy. 
Przyjaźnie nastawiony
Nie da się z nim porozumieć
Nadaje się do oswojenia
Moce: Nieśmiertelność.
Zastosowanie: Jest często stosowany w walkach. Można go przywołać


Hiporen 

Żyje on w stadach, Ogólnie budzi postrach samym swoim wyglądem. jest powolny, ale łatwo
wtapia się w otoczenie czekając na swoje ofiary. Pożera wszystko co napotyka, i jest żywe
Atakuje wszystko co żywe
Nie da się z nim porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia
Moce: Brak
Zastosowanie: jego głowa może służyć jako schronienie ( oczywiście jak jest nie żywy )
Jego mięso jest bardzo dobre, ale trudno go zabić



Honkon

Żyje w stadach. Między " ośmiorniczym " nosem jest kolec, którym wstrzykuje ofiarze środek paraliżujący. Jest szybki i ma mocne kopyta
Atakuje tylko tego, kto go rozzłości
Da się z nim porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia 
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak



Hiroktyda


Hiroktyda to tak właściwie cień. Bardzo tajemnicze, honorowe, i płochliwe stworzenie. 
Nie atakuje
Nie da się z nią porozumieć
Nadaje się do oswojenia ( trudno ją złapać i oswoić )
Moce: Rozpływanie się w powietrzu, zmienianie się w cień, teleportacja 
Zastosowanie: Brak

Ongea


Ongea to stwór żyjący w stadach. Zjada wszystko, byle by żywe. Żyje w górach i opuszczonych miejscach 
Atakuje bezwzględnie 
Nie da się z nimi porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia 
Moce: Brak
Zastosowanie: Brak



Xantron

Xantrony to stworzenia żyjące w odosobnieniu. Są bardzo mądre, chociaż mają w sobie rządzę zabijania.
Nie atakują
Da się z nimi porozumieć.
Nadaje się do oswojenia 
Moce: Brak
Zastosowanie: Zwykle uczestniczą w wojnach. 


Heryna


Hyreny to nocne smoki. Większość to samice. 
Nie atakują
Nie da się z nimi porozumieć
Nadaje się do oswojenia
Moce: Zieje ogniem, wodą, gazem, błyskawicami albo cieniem, teleportacja, niewidzialność
Zastosowanie: Brak


Fokson 


Fokson to biały lis o różnej ilości ogonów, w zależności od wieku.
Są tajemnicze, i nienawidzą naszej rasy. 
Atakują jak im się chce, zależy od ich humoru 
Da się z nimi porozumieć
Nie nadaje się do oswojenia 
Moce: Nie znane. 
Zastosowanie: Brak


Hydra
Hydra- wielogłowy potwór z mitologi greckiej.
Nie da się z nimi porozumieć.
Atakuje bezwzględnie
Moce: Zieje ogniem
Zastosowanie: Brak

Peryton
Peryton- pół ptak, pół jeleń.
Da się z nimi porozumieć
Jest to łagodne stworzenie lecz honorowe i dzikie. Mało ufne
Nadaje się do oswojenia
Moce: brak
Zastosowanie: Coś się znajdzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz